inväntar våra bästa år=)

japp har vaknat för en timme sen och nu sitter jag och inväntar våra bästa år är ju så spännande nu att ja måste upp och kolla på de hehe. Och sen efte de bär de av till tess för en pluggdag ska hjälpa henne med hennes uppgifter och mig me mina så ja kan plugga på de tills imorrn=)

sen igår åkte Patrik ut ur big brother ganska så otippat men jessica hade nog rätt:p 

lite update kan ni få...

vart en del groggar i fredags men ja slappna av tack och lov josse kom till mig runt sex tiden och vi satte igång sen vart de öl spelet och ja fick  bryta arm me josse och jag vann hihi.... sen drog vi upp på fest på stan hamnade man visst hos fridas granne men fan va kul de va å en maggot träffa man ju me va ju hundra år sen... sen drog de till kingen och drog hemåt jag gick hem va skapligt slut när mamma ringde och väkte mig så jag skulle vakna i tid tills julle kom och hämta mig:p. Vaknade precis när han kom kvart i tolv och tutade utanför men de gick bra hos syster nu har vi planerat begravningen som e på lördag. Shit va jobbigt de kommer vara men me bita ihop är de som gäller.

sen fick ja mess av madde och ja hamna där men jag hade så jävla kul=)

Tack alla ni som gjort min helg perfekt=)<3



nej fan nu våra bästa år och en dusch bloggar lite senare ikväll=)


ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0