avklarat då

Jahapp då va hemma från begravningen då de känns vill ja lova som fan men nu vet jag att han mår faktiskt bra.  Begravningen var jättefin och fint väder vart det med.
Det var bara de närmaste som kom.

Jag har tývärr inge kort men så fint de var.

Amanda och hennes tjej kompis sjöng en kent låt kommer inte ihåg vad den heter men den var bra fin. Sedan gjorde de en egen kompnerad låt och den var helt perfekt,

Efter begravningen så vart de kaffe och smörgåstårta i Grytnäsförsamlingsgård. Det var gott med smörgås tårta och kaka till och Kaffe efter begravningen, Det var ett enda par jag inte riktigt kände igen men jag var för liten för att komma ihåg isåfall.

sen vart det hos åsa men där vart jag inte med utan jag fick åka hem men hade jag vetat att Torsten skulle åka direkt hem till karlbo hade ja faktiskt åkt med julle men men. Nästa gång alla träffas är ju i oktober när brorsan fyller 40 hehe...

Nästa sak blir urnnedsättningen men det vet jag inte när det blir än:/

nej nu skiter jag i det här

have a nice weekend=)


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0