lite update:P

har inte hänt så mkt lr jo de hard e väl men inge jag vill ta upp här i bloggen. taskigt väder är de ute också men de funkar för min del:) Mysigt tycker jag. HAr vart i sthlm och provjobbat som gick åt helvete men nya planer har ändå tagit fart-:)  Har lagat mat åt pappa nyss:) som blev bra imorgon blir de dags för Kyckling gryta,

var även ute och tog en kvällspromenad igår kväll behövde rensa tankarna lite och vad är de som kilar över vägen om inte en igelkott:) sååå sööt=)

städat lägenheten har jag också gjort rätt grundligt dessutom nu ser jag fram emot nästa vecka:)  Hoppas de blir kryssning skulle lätt vara kul:)   nu har jag gjort mitt ska väl ta och kila iväg hemåt:)

CIAO=)


Kommentarer
Postat av: Sofiya

okej va skönt. ja precis, det finns ju alltid kvar.

va kul.. grattis i förskott :)

2010-09-15 @ 13:40:18
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0