25år idag då=)

Japp de är jag och tack för alla gratulationer:) Imorgon bär de av på kryssning med madde:) ska bli suveränt skoj=) 
har inte fått nå än men de spelar ingen roll glad är jag iallafall:)

denna vecka har vart lite stressig men de har vart roligt med. I måndags var ja hemma hos jessie ett tag på kvällen:) på tisdagen vart de lite städning och bakning men de misslyckades totalt så jag drog iväg till Madde istället och kollade på slutspel i Speedway:) Igår var jag iväg med Jessie till barnmorskan och nu tycker att du får ploppa úr dig ungen:) senare på kvällen bar de iväg till madde och sen till Alex och tess kollade på två filmer Nu hade vi tur me vädret och Dagotto och hans vänner:) fan ahr aldrigs skrattat  så mkt hehe.

Sen i eftermiddag bär de iväg upp till stan och ska käka lite smörgås tårta:) mums. har faktiskt fått gratulationer från Västeråsarna dra mig baklänges:)


sedan i lördags vart de en vända till MAdde och så fick man träffa Maggi:) med världens lydigaste hund:)

och jag har fått mitt besked nu och de är bäst  men jag   måste krångla med csn igen:P ALLTID är nåt men just nu är jag bara otroligt glad och vill njuta:) 

Livet leker

Ciao=)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0