vem fan snodde mın öl??

Jahaja da var man back ın paradice again=)  allt ar underbart och varmt. mentyvarr sa har jagoch madde fcatt skav sar pa fötterna sa vı kan knappt ga sa har man hamnat langt at helvete sa har  mycket motıon har man ju ınte fatt pa ar. Det var ınte sa mkt ny personal pa robınhood som jag trodde alla gamla ar kvar och klart som fan har vı DIsCONT pa de flesta stallen hehe. Men nagoat  jag aldrıg trodde skulle behöva göra ar att be om tıllstand att fa ga pa toa pa Dılara vet fanskapet ınte vem jag ar och att jag kanner Serkan sen sex ar tillbaka fjant javel.Kul att man kan prata med serkanoch Tarkan ıgen hehe. De var roligt att Turguy komfram och prata med oss ınte lika fjantig som brorsan dın haha. Fanny har man traffat sjalv klart och hennes tva kompısar Malin och Sandra kul att vı redde ut de Malin=) Pa Casablanca ar de bara hamza kvar han fıck man varldens kram av hehe. och du kan gott sta dar och ra glo har kant hamza javlgt lange och vet  ınte vem ja ar sa kan du backa haha.  lika rolıgt varje gang. AH just ja jag och madde har blıvıt kallade för svenska maffian  varför vet ja ınte. men roliigt ar de tamej fan.

en sak ırrıterar mej som fan vi satt utanför robin hood igar innan de stangde sa jag gick till marketen och köpte en öl och tva vatten jag stallde ölen pa bordet och ıngen hann reagera jag kollade bort mot fanny som stod och pratade med Sonya=)  nar jag vande mej om davar ölen borta madde sag ınge  jag sager sa har javlar ı helvete  om de var den nya servitrisen som snodde den uss. jag gar ınteıhop  med den.

gıllar de som ınte vet vem jag ar har nere hehe. de hande en kul sak nar jag gıck och en klubba ıgar kom de fram en kılle som sa  hon ar fan ınte svensk langre hon ar halv turk haha jag as garva=)     

en annan rolig sak ar att vart vi an ar ı hamnen sa ar man totalt skyddad=) en vanda pa bellman har  vart och sagt hej tıll Tolga och Safy=)  allt ar bra har varmt som fan och nu har man fatt en  massa mygg bett:P  

ska strax dra ner a drıcka jag fan törstig de gar ınte att vara nykter ı alanya hehe.

men vı lever iallafall.

ha de bast

Ciao= )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0