snart dags för att dra till ARLANDA=) imorrn premiär för Alanya 2010(L)

Hehehe japp snart så sitter man i bilen påväg till Arlanda=) ska bli så jävla kul. vakna tidigt idag så man skulle kunna hinna fixa det mesta innan det är dags det enda jag inte har packat är den rivna osten, fiskbullarna, och falukorven=)  men det ska jag göra snart. fan har vart ute två gånger till konsum och har redan typ  träffat halva krylbo haha. OCH JAG SKA FAN INTE VARA MED PÅ NÅN JÄVLA BRÄNN BOLL:P snorungar. och den bästa kommentaren jag fick var Är du redan vaken och ute så här tidigt?=) Ja sa ja någon gång lär vara den första hehe.

Annars då i fredags började den dagen bra trodde jag skulle få vara lugn men nej kl tolv på natten ringer tessus och tycker ja ska komma dit de gjorde ja:) fick börja med att svepa en vinare sen vart de en öl  och två groggar. fick ju inte bli för full för ja skulle ju ut med Marre till Juni vallen igår. Vi satt uppe till fem på lördag morgon och snacka och spela nintendo Wii fy fan vad jag älskar det spelet=) speciellt bowlingen hihi.

var trött som fan igår men jag hade förbannat kul på festen fast  man int drack något. mer än socker dricka fy fan aldrig mer utan sprit blä. och en cola flaska.
Det var förbannat bra musik hehe och det var kul att sitta och kolla på alla fulla ungdomar hehe i nyktert tillstånd men de va fan inte snällt att frestas när folk kommer med ÖLplattor till förbannalese. INTE ETT DUGG SNÄLLT: en sak till Man kände sig förbannat gammal hrmf.  Det kändes som man BIN THERE DONE THAT:P men en massa  minnes låtar spelades och en massa Robinhood låtar=) fast man är ju snart på väg och imorgon är de Robin hood, Bellman och CASABLANCA som gäller och självklart vodka flaska i hamnen=) och lite under hållning som HUVUD AXLAr KNÄ Å TÅ=)

plus att mina nerver måsta hålla uss.

Man får även träffa Fanny=) 

Marre jag hade så jävla kul med dig igår fast man inte drack nå men nästa gång blir de roligare eller tjejen=)

nej nu ska jag kolla vidare=)

vill ha de som  ligger snällt och väntar på min flyg stol. en liter Smirrnoff Vodka och två sex pack öl men mest längtar jag till en EFES både orginal och en EXTRA STRONG=) alltså en 7,0 snart börjar livet.

en sak till jag kommer inte kommentera så mkt om speedway gp:n som var i GBG igår för jag gillar inte han som vann och jag såg inte ens tävlingen:P 

nej men nu skiter ja i detta kommer väl en uppdatering om ALANYA på Tisdag lr Onsdag=)


CIAO=)


LIFE IS LIFE=)

My life has just begun=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0