mår halvbra=/

När det är sådant här väder ute tycker jag om då kan man verkligen visa sig ute hehe. vakna tidigt som fan idag för jag skulle städa det gick skit bra hehe=) MEEN kladd nissar de tycker jag inte om.
Kom hem vid elva halv tolv tiden men gick och la mig började känna mig dålig igen:/ Tycker inte om våren gjorde de men inte för tillfället:/ har typ vaknat för en timme sen och tänkte sätta  mig vid datorn=)   

Nu börjar det dra ihop sig=) inte långt kvar alls=)

Just ja, jag och Jezzie började kolla på New Moon igår men jag fick inte se klart hela ska kolla klart på den imorgon=) 

ikväll speedway på hemma plan men jag pallar nog inte av att gå:P

Grattis Tessus=) .Jag kommer förbi senare en sväng innan jag och jezzie kilar. Sedan ska jag hem till Madde=)

Lost ikväll man blir inte ett dugg klokare på serie fanskapet:P  Man ska tydligen få veta allt den här säsongen men än sålänge begriper ja inte skit:P


Annars då har jag inte gjort så mycket hehe. 

men men nu ska ja kolla vidare:)

Ciao=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstod inte din kommentar riktigt. Haha! Är det något fel på GP-speedwayen? :s Jag såg bara lite av första tävlingen.

2010-05-06 @ 14:26:51
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0