fy fan nu mår man ju bra=)

Morgonen började skitkasst för jag vakna flera gånger av att jag hade feber och mådde skit men nu mår man perfekt igen hehe efter ett tag. Så nu sitter man vid datorn och lyssnar lite på Dia psalma har tidigare lyssnat på Kalle Moraeus =) helt enkelt underbart. Hoppas du kan fixa lite nya låtar åt mig tessus=) Det var kul att  dela ut reklam med dig igår men jobbigt som fan hade ju ont i fötterna så inåt helvete:P  Men nu fick vi en chans att prata ut=) 
en fråga bara varför blir vi alltid sams så fort jag ska någonstans?

hm idag är elit speedway men de kan ja inte kolla på för ja ska hem till Jessica. Tack för att jag fick låna hörlurarna=)  klart som fan jag ställer upp det vet du vännen:)

Igår då så vart det  en hel del inköp=)  både på ÖoB, Hm och konsum=)  vägrar åka ner utan mitt älskade kaffe aldrig att  jag dricker  nåt helvetes jävla neskaffe nej nej nej.

Jag köpte en regnbågs aktig  bikini på Hm snygg som fan och helt otroligt att jag kunde ha den=)  ett par flip flop  hoppas de håller bara. 


snart dags då bara några få dagar kvar= )

nej nu ska jag söka lite jobb

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0