förbannade turkar ett komplicerat folk pa alla vis

jag ar riktigt jakla arg nan har snott min telefon fy fan vad sur jag blev och fan skapet kom
in pa robin hood igar  och han neka visst fan skulle han inte erkanna de men anda sa vad nı en gör hör av till madde nte  till mig det gar ju liksom inte ha de sa kul med en telefon som inte fungerar ı turkıet:P har inte gjort mycket direkt vi var ut igar men jag ar jatte förkyld sa ville helst hem och sova idag mar jag battre inte mkt ar fortfarande varm och hostar som fan men  halsen ar battre=)  jamfört med igar=) 

ah just ja mıtt lilla riskorn har  kommit tillbaka=)  fan vad skoj de var  att han nastabn slangde sig pa mig nar ja kom till Casablanca  för att jag skulle prata med Hamza. madde blev lika glad öve att se han med.

Vedat dra du at helvete.

Turkar ar ett förbannat komplıcerat  folk de vet vi nog allihopa jag och madde har listat upp de hehehe. de blir sura sa fort de inte far som de vill:P 

ah jag antar att det ar du som har tagit mobılen att du ar sa feg att dra in i de militara hoppas du fick en rejal small nar jag kasta ner dig fran soffan hehehe.

en annan sak vad fan har hant mellan Kenan och Newman??? ar bara orolig.


nej nu ska ja kolla  vidare

sen ska man försöka dricka lite

Ciao=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0