fan fan fan

Jag vill ha mina cash nu ja ja tack:P förkylningen börjar ga över iallafall hehehe tack och lov. var ute igar vart inte dett dugg fulşl de tar fan ingen ting langre va fan jag vill bli tal packad men nej da ska de vara sa omöjligt. ja da minsann. fan skadat foten har man gjort pa nagot mysko vis men de laker snabbt de e bara ett kött sar trodde  de var en sten lr sticka men nej da. blödde som fan nar vi gick hem men nu ar de borta hehe.

efterfest med Casablanca pojkarna  har vi haft tack fanny för de men var de tvunget att  vara anda langt at helvete  upp ı bergen. alla var helt slut den enda som hade vettig kondis var fan Malin:P begriper inget. sen hamna madde och jag pa en efterfest i förrgar som gjorde att vi sov bort typ hela dagen igar uss. Men jag fick sova lugnt tack och lov.

hall tummarna nu pa att jag far cash

men nu ska ja kolla vidare 

cıao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0