4 dagar kvar nu=)

Nu börjar det riktigt att dra ihop sig=)  det känner man i hela kroppen. På måndag nästa vecka då ligger man vid poolen och tar sig en öl=) fy fan vad underbart  jag längtar hehe.
Skönt och komma härifrån har vart hemma förlänge nu ska de bli jäkligt skönt att komma ner=)

fan höll ju på frysa arslet av sig igår ju har legat med ett tjockt duntäcke och ett vanligt tunt så kallat sommar täcke och inte blev de bättre av attman fick lite feber uss.

men nu så är de dags börja räkna ner på allvar en riktigt skön semester=)

sitter för tillfället hemma hos pappa och väntar på att det ska bli dags för att gå till Jessie och kolla klart på New MOON=) ett tag kvar hehe.

Förlåt Robin Moster missar studenten din med några dagar bara fan men det kan inte hjälpas:S

men snart så är de premiär för vodka i hamnen sena kvällar  och lite äventyr och de ska bli kul å se om du vågar se mig i ögonen hahaha ja vet att du är ute ur armén frågan är bara om du är lika fjantig som brorsan din  hahahaha.Hade ju as kul ifjol när jag och Denise satt på Kara korsan moahaha.  Men en sak är säker James Dean vill ja inte in på dels för att de gör äckliga drinkar och ölen dricker jag inte heller där dricker inte så kallat tjej öl som MGM Miller och CORONA.:P

Snart dags för premiären att gå ner för bargatan och in på
ROBIN HOOD  det kan bara inte bli bättre=)

Bye the way Grand prix speedway i GBG på lördag får väl hoppas på svenskarna på pallen hehe. men de blir ju lika dålig sändning som sist:P 

och samtidigt är de ta mig fan BUSKIS med stefan och krister hatar att allt ska gå  nästan samtidigt. men men.

Nu ska jag kila vidare

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0