tihi=)

Jahaja nu har ännu en helg gått å de var en helt okej helg,uppe sent varje dag sedan torsdagen hehe. fan vad sliten man var på lördagen men de var de värt att sitta uppe till klockjäveln var fem och kollade på October Sky=) bästa så kallade skolfilmenjag har sett iallafall=) drack lite öl å några cider till Lets dance i fredags=) hade roligt iallafall. Har inte hatf tid att sitta vid datorn det är alltid ngot som ska göras. Ringde nyss min spanska lärare och hon ska ringa tillbaka imorgon efter lunch så får jag veta hur det gick med mitt prov hehe.Vissa saker hade jag lyckats jättebra med men vissa var helt åt helvete  men jagt hade tränat mycket på grammatik och hur man översätter menignar. men jag hoppas på att få godkänt iallafall=)  plus att jag bad henne rätta mina två sista uppgifter hehe som ja skicka in förra  onsdagen men ännu inte fått rättat. JAg har börjat fatta hur spanskan funkar :)
Min bok till spanska tre har kommit så jag måste ha godkänt så ja kan gå vidare:) hoppas på det bästa då ooh ja=) 
Jag tror jag har klarat mig rätt bra=)

Lagade mat till mamma ihelgen och jag gjorde en jätte god sweetchili röra med köttfärs:=) skulle passa perfect till tacos =) lördagens mat var ingen höjdare men till helgen blir de godis=) 
Tänker inte avslöja än vad ja ska laga hehe.

Tog reda på min tvätt igår som jag tvätta förra veckan skönt som fan=)  Vart en rejäl tvätt hög:P  hade typ nte tvättat sen nyår lr nå haha:P

Var hemma hos Jessie nyss och hjälpte henne och städa och diska=)  fan hennes lilla spöke tycker fan inte om mig lr nå hehe. när jag och linnea stod och pratade så skulle hon ge mig en bunke som jag skulle diska hon ville ju också hehe lill tjejen min.=)  Då helt jävla plötsligt så är de något SOM DRAR UR PROPPJÄVELN  i diskhon så allt de rena fräscha vatten jag hade  hällt i jag bara va fan jessie:  spöket  drog ur proppen  ja va ju inte ens i närheten guud vad  jag blir irriterad på sånt sluta jävlas med mig:P
Dryga spöken som jävlas uss uss.

sedan då fick veta att mamma ska börja jobba om två veckor men bara  typ 1 ½ timme per dag:P fan fan fan då mister jag mitt extra jobb:P men skönt att ha henne på benen:) 

Ska strax hem å göra TACO PAJ=) Mumsigt värre=)

aja nu har ni fått lite update=) 
ska kila och kolla om mitt kaffe är klart=) 


Ciao=)    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0