Söndag=)

Efter en skapligt lugn helg så är det söndag och jag är på benen pigg och glad inte ett dugg bakis=)  Har inte vart det på hela helgen=)  Vi satt hemma hos Madde igår och kollade på melodifestivalen och det var rätt person som vann tyckte jag=) fast jag hade svårt att bestämma mig hehe. Men de blev som de blev och jag är nöjd=) . Jag kommer att få ut mina två sista veckor på csn men inte fan är de mkt att hänga i julgranen inte hehe. Men jag har fler järn i elden för nu har jag gett mig själva fan på att jag SKA NER. Känslorna blir bara värre och värre för jag vet att det börjar gå mot nedräkning:P Har en och en halv månad att fixa allt för som sagt jag vill vill vill. pallar inte att vara hemma nå mer nu:P Nu hänger allt på ett enda beslut:P Hoppas de bestämmer sig för det rätta beslutet=) får veta rätt snart. Håll tummarna=) 
KOmmer jag inte ner blir jag fan knäpp.

Det går mot ljusare tider iallafall=)  
SOl sol sol tycker vi om iallafall jag=)  
 
I fredags var vi ut men de vart fan en snabb vända in på kingen tog en öl drog efter att vi druckigt upp och stack hem=)  har fan aldrig längtat så mkt efter en god cola grogg=).

Vad händer ikväll då? tror det blir rätt lugnt ska ju upp och ringa tidigt imorgon. >Sedan blir det nog plugg=)  Som vanligt är de mina program ikväll från elva och framåt=)

FAn nej nu vill jag allt ha min pizza=) 
en Super kebab pizza är på väg ner till mig=)
Om en si så där typ en timme.

aja nu har ni fått lite uppdatering

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0