Jag är fly förbannad :@

Det kan ni skriva upp att jag är jag trodde det var min mamma ja men ja hade tydligen fel helt fel. Vill jag prata med henne så gör jag de jag är väl för fan hennes dotter inte din. Säger jag att nåt inte går att laga så är de så men du kan ju ta att ja har rätt  ganska barnsligt att kasta glaset mitt på tallriken men jag är förbannat glad att du inte  gjorde de  på mig då vet jag defenetivt en som hade blivit ap galen. undrar om man ska berätta hehe jag är fan bra sugen han ska ju ändå köra mig till ÖoB imorgon och handla lite åt pappa. Just ja ja får ju inte ha nå känslor:P den har vi hört förr varför tror ni ja blir som ja blir när jag blir pissed of men just ja de får ja inte heller bli. Mitt humör hade nått gränsen totalt igår. Är lite bättre idag:) Klarar mig alltid.


Mamma älskar dig de vet du.

Hoppas jag får csn och vi kommer ner till turkiet=) Jag vill bara må bra igen är de för mkt att  begära tydligen:P menjag fick göra om provet iallfall hade bra på översättningen har alltid varit duktig på de=)  och hon skulle hitta en lättare ljudfil=) hörde ju inte skit på den andra kunde urskilja ett enda ord:P  Har kommit på ett till sätt att få mer cash tihii. hoppas det går igenom=)  får veta om ett tag när hon ringer:P  de borde funka hihi.
De gör mig gladare isåfall=) 

Just ja ja gjorde muffins igår de blev helt perfekta=) Chokladmuffins med lite nötter i=)  hihi alltid gott med nötter=) de tycker jag om=)

Idag blir de  tomatsoppa=) mums fast den i turkiet är godare=)  Imorgon ska jag göra iordnig en stek åt mig och pappa men vad ska jag göra:S ja fårkolla på lite recept ooh ja=)

nej nu ska ja kolla vidare

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0