i väntans tider hehe

JA nu är de inte långt kvar alls men som sagt var så är det bara att vänta besked från oliksa ställen men jag vet att det kommer gå bra=)
Pratade nyss med Alfa kassan och frågade hur fan man skulle  fylla i kassakorten på deltid när man pluggar:S och hon sa 'även då att en handläggare skulle titta på de inom kort=) tror jag fyllde i allt rätt hehe. Skulle ha gjort den muntliga delen igår men min lärare hörde aldrig av sig;S så jag ska allldeles strax maila henne och fråga varför. Vet att det kommer gå perfekt nu när jag ska gör den delen någon gång hehe.

Händer idag då en massa rännande på stan tihi. Först med madde sedan med Josse, madde kan ju inte vara med helda dagen då kan man ju inte köpa hennes present hehe.

imorgon simma med veronica=) helt underbart=)

Nej nu har ni fått veta tillräckligt nu ska ja fixa te och maila

NU är de bara att rulla tummarna=)

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0