hmmm

Har inte sovit direkt mycket i natt är så orolig att jag inte ska få nå cash hos csn men jag tror det kommer att gå rätt bra=)Fick brev hem idag från de och de sa att ja skulle komplettera men det stod inte direkt vad:S  när jag ringde så sa de att jag hade två ärenden där hm undrar hur fan jag kan ha de hehe?? Begriper ingenting. Men jag får ringa efter lunch igen och jag har fan inte tid att sitta i telefon kö:P har annat att göra hrmf.
Men jag vill veta men som jag jag brukar ha tur=)

Och tyvärr så fick jag ingen anna lärare:=/ jag får dras med fanskapet tyvärr. men jag får väl snällt  skicka in uppgifterna så får han rätta när han får tid:P

idag ska jag göra tacos fast med kyckling strimlor=)  tog upp två kyckling fileer igår och marinera de i sweetchilisås och kryddade de=)  ska bara vänta på de sista ingridienserna ska komma hehe.
Så ska jag sätta igång.

Igår mådde man inge bra är trött på denna väntan är som sagt orolig men det kommer nog gå bra=) JAG VILL JU NER=) Blir knäpp på krylbo fan.

Ikväll vet ja inte vad som händer. nej nu ska ja kolla vidare medans ja väntar.

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0