Fin dag idag=)

Ja verkligen nu är det strålande solsken ute och så fint så=)  det går ju mot ljusare tider tack och lov:) vaknade strax efter tio och jag hann göra en hel del saker innan brorsan kom och hmta mig:) Göra mig iordning och plugga en del och till coh med damsuga och torka golvet=)  duktigt va=) sedan bar det av till ÖoB och handlade lite till  arsan och två saker till mig själv:P sånt som behövs  ni vet. Billigare där uppe oh ja=) 

 nu Har jag en potatis gratäng i ugnen som, jag hoppas bli bra=)  steken har jag stekt och nu väntar den på att också få komma in i ugnen=)  Bra marinad valde jag=) börja  bli duktig på detta= ) Fan vad kul det är att laga mat=)  Faktiskt ångrar att jag inte har börjat tidigare men då har man väl varit för lat hehe.

Annars då ja nu vill jag verkligen inte sitta på en finlands färja hehe uss uss nej de får ju inte gå ut alls och igår satt ju en hel drös med fartyg fast i isen:p Ja du och va fan gör Sveriges bästa isbrytare i ANtarktis? dit kan de väl skicka en mindre båt:P  Igår satt jag hemma hos madde och kolla på Sveriges värsta bilförare hehe fy fan vad ja garva sedan vart det en plump och för första gången så fick jag hela tio stick=) 110 poäng=) fan vad glad jag blev har aldrig fått det  förr hehe så nu fick ja hihi utan att åka dit:)

Annars då? Jag mår rätt bra nu iallafall=) en bra fredag=)  Hoppas kvällen blir bra också =)

Nej nu ska ja kolla gratängen lite

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0