fan vad nice=)

Då sitter man i koppardalen nu då har precis gjort prov på spanska två tror fan ja greja de det  var ju så simpelt jäkla lätt=) Första uppgiften var  att man skulle läsa presentationer om olika personer jag har följt i boken och svara på frågor=) lätt som fan inga krångligheter:) Andra uppgiften var att man sklle lyssna på en hörförståelse men även den var en presentation på en ung kille i boken jag har  följt=) sedan vart de såklart följd frågor som skulle rätta påståeenden som var fel och vilka som var rätt=)

Nu har jag bara en grej kvar och den klarar jag galant för det är den muntliga delen=) och jag fick beröm sist och det är lätt att prata=) men den ska jag inte göra förrän efter lunch:) Hoppas nån gör mig sällskap under lunchen för det så tråkigt att gå själv på stan i över en timme,:P

Igår var man på stan i nästan över fyra timmar sprang hit och dit:P äckel papper som skulle fixas och bla bla. Mötet gick väl sådär  men hon skulle skynda på så man får svar snabbt i början på nästa vecka helst=)  Alfa kassa papprena ska jag skicka in idag men jag måste ha tag på kurs poäng.:P 

Fan vad jag gillar den här andra läraren som jag skulle ha haft mycket bättre:) synd att hopn inte har tid att ta mig:P men men de tar sin liilla tid:P

Snart så väntar jag beslut om jag får plugga upp högstadie betygen hoppas det=) 
Det blir så mycket bättre då=)

I söndags var man först hemma hos Madde och spela bingolotto som gick åt helvete:P hade man väntat sig nå annat?:p Efter det gick man hem för att göra klart en uppgift då ringer Josse och nästan skrämmer skiten ur mig :P och undrar om jag vill ut å åka bil=)  självklart sa jag de kom och hämta mig hon å norsken:) tog en vända till Stjärnsund och det var meningen att vi skulle ut till LÅnggruvan men vi hitta inte riktigt vägen hehe. Men det är alltid kul att vara ute och åka bil hehe. Kom hem typ två halv  tre=)  

Annar händer i veckan inge specielllt alls ska plugga stenhårt så man blir av med skiten och sen vänta lite på besked här å var huja :P 

en sak är nån annan mer än jag som är trött på denna förbannade snö??? 


aja nu ska ja börja få lite vettigt gjort men ska kolla in på facebook först:)

Just idag förtjänar jag en guld stjärna=)  

 tihi


Ciao=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0