Det börjar ordna sig=)

Japp det gör det=) ska skicka in betyg och ansökan idag=) då borde fixa sig=)  Håll bara tummarna då kan jag åka ner till Turkiet igen=) Har ej fått besked från csn än men det ´tar väl sin lilla tid:P Var upp på stan igår med Madde och jag var in till biblioteket  och sa till  om kurs tre och hämtade ut min spanska bok till kurs tre har redan börjat lite men wtf ser jag när jag loggar in på Infokomps hemsida om inte att DET ÄR SAMMA FÖRBANNADE IDIOT LÄRARE SOM JAG HADE sIST: JAg dringde direkt till skolan och nu hoppas jag att får byta=) JAg hade ju faktiskt en annan förra gången de la in kursen. Jag skickar inte in en enda upphift förrän jag har bytt:P  KOmmer ju bli istid innan ja får veta nå jäkla svar. Men jag ser positivt hehe. Det är et man måste göra.=) 

Helt underbart väder är det ute=) SOL tycker vi om och att det smälter=) Snart vår men vi såg nå inte så roligt att det kommer att  lite mer snö fy fan. men men. 

Annars då?=) 

I fredags blev de party party vart även utgång för mig madde å isse det var fan värt det hade skit kul, Men ja har fan ingen aning om när fanb jag och josse somna sen:P hon hade även försökt väcka mig:S var ju helt död:S  LÅg ju och sov nästan hela lördagen:P försökte verkligen piggna till hehe.  Maten jag gjorde hos pappa blev ju perfekt jag kan om jag vill=) 

Nu hänger allt på att jag fixar detta så jag kommer ner och blir det så att allt ordnar sig då jävlar blir jag där i tre månader:) Det gäller bara att plugga plugga plugga=) Vilket jag har gjort hittills.Men jag måste få byta lärare detta går ju inte huja. 

Ikväll blir de en vända till Jessie och hjälper henne=)  Och inom kort kommer Nordmans nya album=) TACK JESSIE Jag om någon avgudar han:D

Jag är förbannat glad hela tiden hehe vet inte varför kanske bara för att det är sol ute=) Gör mig bara så glad=)  hehe.

aja nu ska jag kila vidare och kolla lite ska skriva ner lite mer om spanskan=)

Ciao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0