underbar kväll=)

Tack tessus fan vad kul jag hade igår=)
hehehe vi drog ut till skroten och kollade på lite snygga bilar de var fan skitkul enda nackdelen var att de var MYGG som fan annars var de lugnt.
Betalade en el räkning igår och sn vart de lite shopping=) inga märkvärdiga saker.ska väl handla de sista idag. några böcker och sådär.

dåså då lämnar man sverige inattdå och de är morgon flyg men inge taxfree men de klarar ja mig utan tur att antalya har då kan man köpa alkohol där=)

men de kommer vara hett som fan att åka i bussen från antalya till alanya sen är de jag som går till en frisör imorgon intefan tänker ja se ut så här i  håretnow fucking way.....

sen fick vi  åka runt lite men både jag och tessus och josse ville ut till norn men vi fick inte tag på någon som kunde köra för alla skulle jobba men kul som fan hade jag ialllafall=) men som sagt var nackdelen var MYGGEN.

då är man på robinhood imorgon kväll=)

och lite allvarligt snack blir de med Burhan=)

just ja tessan tack fö 25 års presenten=)nyfikna får ni vara

nej nu ska vara nyttig '

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0