skit kul helg lr inte fy fan

Jag åkte ner till akuten idag men först var jag upp på stan och betala lite räkningar hehe. skönt å få undan de. lite räknignar borta iallafall=).

Mamma ringde mig i morse å sa att hon inte hade sovit nå i natt bara för att hon hade sett mitt sår under foten. hon ville åka ner till akuten med mig på en gång så  ja gjorde mig iordning och åkte upp med tio i tolv bussen upp på stan=) var med madde en stund men mamma ringde sen och sa vi måste åka på en gång. Vi kom ner till akuten och fick vänta en liten stund men inte länge tycker de var skönt att vi inte fick vänta så länge. Kom in till en sköterska och hon tog snabb sänka på mig och den visade 65 och de var lite för högt och de tydde på infektion  men febern var normaliallafall tack och lov... sedan kom läkaren in han hitta inte ens såret så ja var tvungen att visa han han gjorde inte ens rent de så de enda han sa var att han skriver ut ett  recept till mig på  en antibiotika kur  som jag ska tills på måndag var åttonde timme. Men blir de inte bättre tills dess så skulle jag kontakta Krylbo vårdcentral på måndag och komma dit hoppas de blir bra för halta vill jag inte göra något mera.=/ det räcker men jag fick en ut skällning för att jag inte har vart  till en läkare i Turkiet. Men vi var för långt för just det sjukhuset så och jag trodde inte det var så jätte allvarligt.

På måndag då möte på arbetsförnedringen då:P Får se vad de säger hehe.

Nu är de tydligen jätte varmt där nere  hehe. får väl  se ner man åker ner jag ska fixa allt här hemma.. har knappt fattat att  jag har vart hemma en hel vecka och de har hänt lite hehe.

bye the way de gick skitbra igår hehe. Ni som vet vet.

aja nu ska ja kolla vidare:P

have a nice day=) 

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0