shit:P

Jahaja då har man sökt sin första reseledar utbildning dårå den kommer gå av stapeln i Sollentuna:P men den var billigast=)  Men tid och rum skulle jag få veta när jag hade fått det bekräftat att jag kom in på den:)

Då kanske man drar ner till Alanya på onsdag då om de fanns nå resor och beror på hur min stackars fot mår. Just nu mår den inte bra men den mådde fan bra i fredags. Igår när jag skulle pröva och gå i mina flip flop så blev jag förstörd i foten så den krävde vila fy fan. Lär väl ringa imorgon förstår ja uss. Jag kan gå nästan perfekt i vanliga skor men inte barfota så jätte bra och grus kan ni glömma att jag kan gå på. Vi får se hur de blir. Den har några timmar på sig att bli bra men de lite kämpigt att gå kan ja lova.

Ja som ja sa Ja sov från 19.00 - 03.00 igår tack vare den dumma foten uss. men den var bra efter de ett tag tills man skulle upp igen:P
Speedway gp:n missa man men men Grattis till Gollob.

Fredan var action fylld vill ja lova kul att josseoch C/o kom ner. Josse du är galen. nej nu ska ja kila så pappa får vara ifred lite. 

men ni får ha de så bra

Ciao=)

Kommentarer
Postat av: Nilsvilde

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-09-01 @ 12:14:02
URL: http://nilsvilde.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0