Ser bara svart just nu

Mina tankar är svarta som sot
ilska känner jag as mycket
trodde man kunde lita på dig
hatet är starkt,det växer starkare för varje sekund,varje minut,varje timme.
fy fan
är de DU säger jag bara dra någonstans njut lagomt så länge de varar.
Så avundsjuk, skrattretande jag hånskrattar åt dig om de är  du jag får veta tids nog.

JAG FÅR VETA ALLT.

så känner jag nu bara ilska aggresivitet med mera. Har vart på stan idag och gjort diverse ärenden fick veta en inte så kul grej men bara allmänt jävla fjantigt, därför är jag pissed of. JAg vet nu vilka jag kan lite på och inte. uj uj,

vart på stan hela dagen med tessus=) plus att vi har bokat en resa nu på fredag=) då ska ja ner äntligen till alanya så slipper denna förbannade skithåla. har köpt hårfärg dårå som vi ska färga om ett tag, sen köpte nya flip flop, betalade en räkning tre räkningar borta några till ska bort  tack och lov.en plånbok köpte jag med för den gamla var hel trasig och en väska. =)hämtade även ut nya mini piller men nästa gång måste ja ta ut ett helt nytt recept.

Har även mailat fritidsresor mitt cv, och hoppas på de bästa.'

sitter hos tessus nu och försöker lugna ner mig men de går inte. Mycket sömn jag kommer få i natt lr inte.

Vill ner nu. har börjat packa lite smått

ska kontakta arbetsförmedlingen  imorgon.

nu har vi fört över lite musik till min mobil=)

kul att vi har börjat umgåtts igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0