lite battre men inte mycket

kan ga fr tillfallet men de ar inte bra fan badde madde och ja ligger och hostar halvt ihjal oss inte ett dugg kul uss. har sovit hela dagen men de var  bra för jag fick vila vristen coh de vi missa inge speciellt eftersom de var  sju helvetets javla ovader skönt man sov. fast nar man vakna till och skulle pa toa  da var de ström avbrott hehe.

Just ja hör och hapna Frida mattson har kommit tıll alanya hehe. hon och emmelie kom ut igar men jag undrar en sak vad fan ar de som hander de verkar bara vaa jag och madde som kan halla sams

varldens javla brak pa robin i förr gar  ja gick emellan  var roligt hihi.ingen javel rör sara förbanande karl javel uss uss.

ıgar fira vi nationaldagen pa Redkit boat sen bar de ivag till robin och ut kom fanny emelie och malin och frida. de var roligt men en viss person ar sa förbannat dryg vill inte orkar inte.

 fan och du serkan jag vill ha min vodka flaska vodka tjuv du blir fan bara konstigare och konstigare. men varenda turk ar ju konstiga de har vi kommit fram till:P

nu har vi bokat hem biljetten. kommer hem pa söndag=) 


nej nu ska ja kila

ha de bast ciao=)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0