helvete

asså jag blir bara trött på  allt jag är över trött har inte sovit på två dygn en och en massa jävla problem när man kommer hem jag pallar inte. får jag tag på en person då är de dags att springa.

de sista dagarna i turkiet var helt okej en vild efter fest med jessica och madde och fahti dryg turk.men vi pallrade trots allt upp till apollo hehe helt jävla döda men man blir de efter tre vodka flaskor en shots flaska en svin  stark vodka bull och en sex on the beach då blir man  kanon hehe. 

efter att jag och madde hade bokat transfer så  drog madde till med att vi  skulle åka på båt tur och  de gick helt perfekt. fast de blev bara en timme hehe.  men de var helt underbart.  Rozza och haley och tony tyckte vi var  helt galna. men de är vi ju också. sov knappt nå igår fast man var trött. usch vill inte vara hemma usss nej har tvätt dag men ja tyckte  ja skulle kila över till pappa.

har fixat  nästan allt. jag hoppas det. ni som vet vet.... men får ja tag på dig då är de bäst du kutar ja kommer inte vara snäll.

jag saknar alla

speciellt jessica och sarah=)  ni är helt underbart galna

nej nu ska ja kila ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0