har sovit lite nu

Ja nu har jag fått sova ett par timmar jag däcka totalt och ville knappt vakna när pappa ringde men jag är på benen iallafall=) och har lagt i sista tvätten hehe har även vart och handlat åt pappa=) så vi har kommit överrens om att jag ska laga iordning maten han har i frysen eftersom han inte orkar knappt. Så jag kommer äta här och inte hos Mamma men mamma och jag har pratat imorgon ska vi springa lite på stan och Mamma höll med om  att  jag behöver en telefon så hon skulle stå för abonnemanget=)  Annars får de ju inte tag på mig alls. Vilket de måste ju.  Ska kolla om de finns nå vettiga mobiler och jag har tänkt ut en hel del. Mamma är nöjd iallafall=)  Till och med pappa är de. Jag fick tag på min handläggare på arbetsförmedlingen idag och vi ska träffas å beroende på hur  lång tid emellan de är på ut bildningen jag vill gå  innan den startar och så vidare så kanske jag måste ha praktik och jag vet precis var jag vill vara=)  tihi.  Men kanske blir de så att jag lär träffa min handläggare i Hedemora:P  förbannade krångel. Men allt verkar ordna upp sig sakta men säkert.

Nu är även Anita och c/o på väg hem.  ska väl träffa de i veckan. =)

Jag kommer följa mina planer fullt ut.=)

Fan jag saknar redan hamnen saknar Malin, Sandra, Fanny, Jessica, Sarah och resten som är där. fast Malin är ju hemma men ni fattar.

Imorgon då  så ska jag fixa iordning en stek åt mig och pappa och pots gratäng tihi  fan vad gott åt Rostbiff och  poatis sallad nyss gott som fan.

Har tänkt en hel del nu  och Jag kommer äntligen att fullfölja mina planer fullt ut  ni kommer att få  veta tids nog.

Ska väl kila över till Jessie  ett tag om en stund ska bara fixa sista tvätten men hur jag ska ta mig uppför trappen är en annan femma de får väl gå hehe. 

Har även  pratat  lite med Josse idag och ni kommer inte att ångra er hehe. 

Saknar ALANYA

Nej nu ska ja dra hem

Ciao
 SAkna Mitt hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0