fortfarande halt och valdigt kampigt att ga

ja min stackars fot verkar aldrig ma bra nu kranglar vristen istallet. kan ju knappt ga har nog överanstrangt mig för mycket men vi ar ju duktiga som gar hela den förbannade langa javla vagen hem. som jag sa nyss till madde de gar  bra nar man ar full da kanner man inget men sa fort man ar nykter da kanner man uss ja. har haft ett par extremt roliga dagar  latt att man offra 15 lira för en happy hour till. latt vart. idag ska de alltsa vara taxi nissen som ska köpa vodka vi far se hur de blir me de.  MArks att man ovanligt popular man far de man vill hihihi. ena marketen vi köper alkoholen i ena killen var borta igar nbar vi kom för att köpa ja fraga han senare pa kvallen vart han var han sa att han var och köpte varan vodka för han vet att vi kommer och köper vi har typ druckigt ur all bazooka vodka som finns för alla alltsa i kvartingar.

haha jag och Jessica gymma inatt var skit kul pa fyllan sa javla kul att traffa er tjejer jessica och sara. hoppas ni dyker upp ikvall a.

har nyss kakat ADANA kebab skitgott men jag skulle dö för en vanlig pizza och svensk mat Ja tack.

Vi kommer hem nasta söndag trakigt men ja hoppas ja kommer ner igen tihi. nu far gubben gapa snart för jag kommer vara extra törstig nar jag kommer till hamnen tihi.


nej nu har ni fatt lite uppdatering.


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0