5 timmar kvar:)

japp då är man i paradiset igen då ivärmen men de kommer bli som jag vill jag kommer jobba men ska de vara så svårt att  fatta attja vill liva mitt liv. jag kommer bevisa de för er.

Har vart på stan idag och handlat de sista lite kläder blev de också. nu har man även vart  hem till pappa men de kändes dumt att  lämna han=/ älskar er pappa och mamma. nu har man en lite bättre garderob än sist=)

tur man har en dubbel energi dryck i kylen hehe och snart vankas de kaffe gotti=)

en skön semestervecka väntar sen börjar allvaret.


nej nu ska ja kolla vidare=)


ciao=)




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja nu jädrar ska du bevisa!! :) Hoppas att det kommer gå bra för dig att jobba. Men vad är det egentligen som du ska göra?



KRam

2010-06-25 @ 12:08:10
URL: http://topsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0