VİP HOLLYWOOD=)

jahaja da gjorde man pramiar för de nya diskoteket HOLLOWOOD som ligger mitt emot havanna club=) latt vart alldeles snart ska vi dra in och hamta vara vip kort=) de ar sa man ska göra hihihihi jag made och frida efter bara en dag dar sa har vi plötsligt bara rabatt helt underbart=) ksa dra in till Casper resturang och kaka lite innan vi ska möta upp frida=)

men jag vill hem nu men de verkar inte finnas sa manga biljetter:P tar nasta flyg som gar=) och sen ner igen i september=) hoppas jag=)

Var till stranden idag=) nagra timmar helt underbart skönt=) nar man val masar sig upp=)
vart ingen battur idag men det kanske far bli en annan gang.

men allt ar bra vi harjar som fan och kul att festa med Frida igen var hur langesen som helst=/

Men jag saknar sverige och de blir varmare ochvarmare men en harlig branna har jag=)

Nej nu ska ja kolla face sen dra in  snart dags för vodka och hollywood=)


Cıao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0