seg som fan, Turkisk frukost väntar:P

Har inte gjort nå annat idag mer än att sova. för jag sov oroligt i natt har ingen aning om varför. Vaknade för cirka två timmar sen typ så därför blir de MIN MAT=)
Turkisk frukost bestående av Feta ost, Gurka, Tomat, Äggröra+ att jag lägger till bacon=) Ska väl egentligen vara oliver till men de får fan vara för sånt skit kan man ju inte äta haha.
Har faktiskt tagit mig råd att köpa Proviva Fruktjuice. Min mage är ännu inte bra *suck* Men den börjar bli=) Sakta men säkert.

Såg att jag hade fått en kommentar på min senaste blogg och nej de har jag inte hunnit prövat än för jag har precis kommit hem men kanske kan senare=) 

Ska även färga mitt hår idag sen får de fan vara bra om de inte blir bra idag.hrmf.

SKa även med på kryssning den 25 augusti=) Kanske även blir kvar i Finland en vecka tihi.Ska höra med farbror min=) Har ju inte vistats där på några år kanske borde bli på tiden hihi.SÅ slipper man höra (du är ju aldrig här) hehe Minstingen i familjen vistas på annat håll hihi och har annat för sig=)hihi har inte tid direkt hoho.

nej nu ska ja kolla Face=) Sen dra mig hemåt å färga mitt hår å kolla in filmen på trean=) 

Ciao=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0