Mycket gjort idag=)

Jag vaknade till när pappa ringde och sa att han var hemma från lasarettet då masade jag mig upp ur sängen och fixade till lite kaffe och piggna till och drog mig upp till stan=) Allt gick förbannat bra och två räkningar åkte in redan idag=) och inskriven på  arbetsförmedlingen är jag nu med:) ska bara försöka få tag på min handläggare innan hon drar på semester denna vecka kan jag om ja vill hoppar jag på utbildningen i Borlänge beroende på när fanskapet börjar den kanske till och med börjar i höst hehe.Men men jag vet ju vad jag vill och jag ger då fan inte upp i första taget:) Envis som ni vet.

Sen vart de lite gå på  stan köpte en sak att ha räkningarna i den gamla börjar bli  väl packad så ja behövde en ny=)  sen hem till mamma å käkade och jag har sagt jag vill fan inte se SKRÄP MAT usch och fy på ett jävla bra tag. Bara vanlig hederlig svensk husmankost=) Jag får även snällt vänta tills nästa månad till att börja träna:S tråkigt men sant.

Ska sitta här vid datorn ett tag hos pappa sen ska ja dra mig hemåt och sen ska ja möta Tessus=)Sedan hem och ta de lite lugnt. Ska fixa till mitt hår så de blir blondare=) sen får vi se hur lång tid jag behåller de blonda håret=) 

fan har rixfm på och en förbannat bra gammal minnes låt från typ 2005 ALANYA=) Vilka minnen. Som Sofiya hade skrivit i sin blogg som jag läste igår: citat: vad skulle man göra utan minnen?=)  Det är fan skitkul att sitta och prata.

Grattis Sara på namnsdagen:) TUR ATT ALLT HAR LÖST SIG FÖR DIG=)

aja nu ska jag kolla vidare=) 

Ciao=) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du prova raw food??

2010-07-19 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0