Fredag då=)

Ah vart en vända till Borlänge i onsdags med Josse och jag hade skit kul men de var inte så jävla kul att sitta i en kanon varm buss på vägen dit utan någon som helst Air kondition.fy de blev bättre när vi kom fram och hem var de iallafall AIR KONDITION  på bussen lite lättare att sitta i den då.

 

Kul att folk är på väg hem iallafall.:)  AH just ja blev av att man fira ISse i onsdags o ta mig fan vad segt de gick att dricka bärs men de gick an iallafall:) KOm hem typ strax efter fyra på morgonen hehe de blidde av att man sov nästintill hela jävla dagen igår med undantag att gå och köpa tidningen och handla mat åt mig  och å pappa:) jag tog Biff med bambu skott mums:) aH JUST JA TACK Emilia för att du knäckte ryggen på mig de behövdes och de BÅDE KÄNDES och HÖRDES FAN ÖVER HELA J*VLA kommun hahaha synd att nacken inte knäcktes bara men men. Tack iallafall:) nu kan man kanske få vara lite normal i ryggen ett tag.
Men fan va mygg bett man fick uss uss.

Idag har man vart duktig vakna runt elva drack lite kaffe fixade iordning mig, tog min disk sen drog ja iväg till pappa tog hans disk och städade hela lägenheten. NU sitter ja här å väntar på att kl ska bli tre så man får dra upp på stan.

sen vet ja inte va som händer.

Vad ska ni göra???

Ciao=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0