beachen idag=)

JA de har vi varit men vi skulle ha vart ut till Dimcay men de blev inge vilket jag förstod. Jag saknar vart hotell pa azalea men detta ar val bra de med=) veckan med marre var helt javla rolig=) förutom att man fick nagon javla feberslang.de ar borta nu iallafall. nu nar vi bor pa Merhaba  sa ar de halsen men de ar borta ganska snart=) ska strax ut till Oba till Mia. İmorgon battur med Tartar och Jessica och Sara sa javla kul att ni kom ut igar=)  vart en seg kvall men efter en burgare fran burger king sa vart de battre=) man far höra mkt roligt har nere vill jag lova. Men allt ar bara bra=)
ımorgon battur som sagt sen efter det  ska vi kolla pa jobb at mig=)oooh ja hoppas pa ett resturangjobb=) fan fattar inte hur min rygg ska palla av batturen men de blir nog bra har iallafall inte brant sönder mig som ja brukar=) vilket ar positivt. full som fan i fredags iallafall men de kan man bara bli om man köper den förbannade shots flaskan haha. farliga saker de dar. Sa lugnt och skönt att vara nyker och hemma kanske man orkar upp till frukosten. da kanske man kan fa igang datorn=)

har börjat alska att bada i havet=)


haha Kan du göra nanting de var somfan haha Madde du fattar va ja menar. hoppas ni har de bra hemma=)

nu ska vi val snart ta och kila börjar kurra i magen hihi. 

men livet ar helt enkelt underbart=)

Detta ar karlek ROBİN HOOD,THE DOORS,CASABLANCA, BATARNA OCH BELLMAN=) OCH SJALVKLART HELA TURKİET.<3


OCH Nİ ERA AVUNDSJUKA JAVLAR KAN FARA A FLYGA BEHÖVER İNTE SANA İ MİTT LİV Nİ GÖR VA Nİ VİLL OCH JAG GÖR DEFENETİVT DE JA VİLL OCH MİTT LİV AR OCH FÖRBLİR ALANYA SA Nİ KAN HALLA KAFTEN


lite up date daraa

CIAO=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0