Sliten

Det kan man verkligen säga att jag är men jag hade förbannat roligt i onsdags=)  Tack vännen. tror jag gick hem vid tre de sägs så :P 

sedan fick man en glad nyhet på sms igår Alanya 2010 bokat å klart=) 9 maj - 13 juni=) hoppas allt ordnar sig innan bara.

ska fixa hem bord å soffa nästa vecka istället blir bättre med  tid då:P

vad som händer ikväll vet ja inte mer än att ja ska hem till Madde och sen imorgon är de iallafall dags för del tävling två i melodifstivalen uss ja hahaha ser rätt så roligt på att Orsa spelmän ska vara med mohhahahaa. 
Skulle ha haft en dialog idag men fick nys reda på att hna är sjuk men de är rätt bra då har ja några dagar  till på att fixa in tre uppgifter till:P  och jag väntar på lite feedback på fjärde. usss nu är jag bra sliten huja. Känns att man blir äldre och inte orkar lite mkt som förr:P 


aja Ciao=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0