Nej fan klass två varning igen uss :=/

Ja fan vad det snöar ute just nu uss. Det gick knappt att ta sig till pappa idag efter att jag hade handlat tidningen och mjölk åt han va fan ska de aldrig bli vår å sol så man kan sitta ute? Nej fan de verkar inte så bara snö snö snö:/ JAG BÖRJAR TRÖTTNA.
Fick höra att en klass två varning är utfärdad i kväll uss uss hoppas att de håller sig neråt i Sverige:=) hehe nu var  ja elak hihi

Sen då vi fixade över soffan och bordet men jag trodde att jag var starkare än så men nej då:=/ jag var helt sluta och både jag och Erica bor på nedersta våningen men när vi skulle ta in soffan i min lägenhet ja orka bara halften av lilla trappen uss sen skaka man som en idiot. :=/ men de är på plats iallafall.=)  Hyllorna tog jag hem från jessie igår=)  de åker upp på väggen på måndag=) fast jag skulle vilja ha svarta men men. Jag ska lägga upp bilder på både före å efter men de får bli när ja orkar och har tid:)

Annars idag då så ska ja gra ett besök på Dalahästen men både Viktor och johan är lediga men ja får väl åka upp en gång senare och fick nyss mess av Matilda att chefen bjuder på kaffe=)  får väl höra ett å annat  varför ja var borta sista veckan en ja tänker inte ge vika om varför fast de finns de som vet hehe.

Ikväll ska ja hem till Madde och vara lite social=)  kolla på lets dance =) 
Sedan vet ja inte vad som händer.

aja lite up date blev de:P 

nu ska ja försöka börja plugga om man inte gör ett besök på face book hehe. 

Ciao=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0