Lite rolig läsning medans jag var på toa:=)

De fem bästa sakerna med att vara italienare:=)

1. ingående kunskap om bisarra pasta sorter.
2. Du behöver inte oroa dig över deklarationen.
3. ärorik militärhistoria...till omkring år 400.
4. Politisk stabilitet - alla vet att dte är maffian som bestämmer....no matter what.
5. du får bo nära påven.

de fem bästa sakerna med att vara spanjor:=)

1. Christoffer Columbus var spanjor när han upptäckte Amerika.
2. Du får dina stränder invaderade av tyskar,danskar, engelsmän med flera och resten av landet är redan invaderat  av marockaner.
3. Det enda säkra sättet att få en kvinna i säng är att klä dig i fåniga tajta kläder och riskera livet framföt tjurar.
4. Gibraltar.
5.  Stödde Argentina i Falkandskriget.

De fem bästa sakerna med att vara ryss. Om de nu finns några haha.
JO ja hitta två som passa. hoho

1. VODKA
2. Kärleken till rött.
3. Fler kärnvapen än människor.
4. Har större landyta än andra länder och därför fler ställen att gömma sig på.
5. Ännu mer VODKA

Jag höll på å garva ihjäl mig haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej :)



allt ær bara bra med mig. har tyværr inga bilder då jag bytt dator så det enda som finns ligger på pixbox (aquarius) men that's it.

2010-02-19 @ 14:17:41
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0