Klappat och klart=)

Japp det är det verkligen har skickat de två saknade uppgifterna på spanska två nu=)  för en sekund sedan skicka ja in uppgift nio på  spanska=) den skulle redovisas på både svenska och spanska hehehe. Efter en lugn dag som jag trodde skulle bli stressande men nej då så ska jag bara jag har lagat mat åt pappa så ska ja hem å laga mat åt mig och plugga inför mitt prov har knappt pluggat men det ska inte vara någon fara=)

Har betalat räkningar idag uss uss men men de är sånt som måste göras och jag hoppas min lärare rättar i tid:P han är ju som sagt seg som fan:=/ eftersom jag måste ha ett betyg godkänt för att ja ska kunna söka nytt csn=) men det ska inte vara några problem. Ska ha slriftligt prov i två timmar sedan Lunch med Madde och Isse på stan och gå runt och titta lite=) Min Hm check damp ner idag på 150=) tackar och tar emot hihihi.

En underbar  dag idag varmt och soligt=) Det tycker jag om. Går mot ljusare tider hihi. 
imorgon efter provet är de tvätt dag som gäller :P fast ja ska ju upp skit tidigt imorgon så ja kanske hinner tvätta en del innan provet=) Så jag kan slappna av och vara social.=)

aja nu ska ja göra mat åt pappa=)

lite update fick ni hihi.



Just ja världens bästa kommentar fick jag igår när jag skulle gå  ifrån jessie Vivvi ska rymma nu hihi ja ewwe de ska ja rymma hem hihi. Just ja en annan rolig grej medans jag stod och diska i köket hos jessie igår jag var helt själv och jag var inte ens i närheten av saft flaskan som stod vid micron så ramla den och ja rörde mig inte ens ja sa till jessie som var inne i vardags rummet med linnea att DITT SPÖKE TYCKER INTE OM SAFT hehehe. tydligt de ju den har tydligen ramlat flera gånger utan någon orsak speciellt i måndasg när linnea skulle hämta sitt gose djur en vit isbjörn som var  inne köket bara ramla flaskan min lill tjej blev rädd å inte  ville gå in dit sen:P

Fjant spöke eller hur men lite roligt tycker ja att de var. aja nu ska ja stänga ner.

See ya later=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0