hemma igen då:P

Efter en trvlig kryssning är man tyvärr hemma igen uss vill ju fan bo på båten jäkla skit och oj vad fan de gunga uss uss. Vi kom inte iväg förrän typ halv  nio eller nåt på onsdags kvällen när båt fan  skulle egntligen gå kl 18.00 fan vad nervös man blev uss.

´Men de var allt kul och jag hatar kommentarer som FÅR MAN VERKLIGEN BÄRA SPRIT  hur som helst?
Jag bär min alkohol bäst fan hur jag vill åå gubb jävel. Förutom de var allt perfekt=) men men.

ska upp till Josse ikväll=) och Jessie ska med:)

Fick godkänt på dialogen men jag ska göra den muntligen nästa fedag=)


nu ska jag fortsätta dricka öl och sitta vid datorn innan ja ska hem och göra mig iordning..

have a nice friday=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0