helgen då

Jadu helgen var rätt okej de vart roligt som fan på lördagen när ja å madde och isse var ut efter meldoifestivalen och det var väl fan inget att hänga i julgranen. Ser fram mot deltävling två fast med ironi i tanken hehe.

På fredagen var  väl okej men ja fick samma tryck  över hjärtat som ja brukar få ibland men den här gången gick de över efter en timme:P 
Var fan ut nykter på fredagen för min fylla gick över värdelöst när de blir så men Jag hade kul åt en person som var fullare än ja på hotellet hahaha jag måste ju upp till Dalahästen och mobba honom imorgon tihi=) Jag och jessie tog en promenad hem fårn stan skönt som fan var de nu när de inte var kanon kallt ute=)

Ska strax iväg upp på stan och äta och antagligen få tillbaka min lilla älsklings telefon  idag=) 

Jag ville bara säga det att jag hade skitkul med er två i lördags=) Faktiskt så hade jag  de=)
Men jag undrar hur många öl ja har kvar hos josse för ja hade bara två  heineken kvar så jääkla mkt vetja att  ja inte drack upp uss. fan en platta räcker då inte långt när de gäller mig:P

Vill simma i veckan hoppas ja kan fixa nå cash till de:)

Nu på Onsdag ska ja jobba iallafall två hundra men ska madde ha 150.
God mat är de då på Centrumbaren hehe RAGGMUNK=) 

Har lovat Matilda nu att jag ska komma till dalahästen imorgon=)  tihi... får väl ta å matcha in någon buss hehe.

aja nu ska ja snoka vidare

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0