en dag kvar:)

Fan en annan som är så jävla törstig för tillfället får allt  snällt vänta tills imorgon hehe.  Det blidde  bingo igår men jag vann inge som vanligt en enda gång fick jag vänta jäkla skit uss.
Upp kom jag imorse vid sex tiden hehe men vi kom inte iväg förrän vid sju men de var skönt som fan att simma så tidigt undrar om man pallarav på fredag men jag vill inte ta ut mig så tidigt. tänkte max två gånger i veckan om man har tur =) för nu vill ja verkligen göra detta är ju skit kul=)

somna på en gång när ja kom hem idag hehe först från kl nio till halv ett sen därifrån till kl fyra helt underbart  skönt=) 

vad händer ikväll då jo först hem till mig och kolla på  Navy CIS sen till Jessie och kolla klart på Harry Potter och halvblodsprinsen fan så mkt  bättre att kolla på Blue ray än dvd=)
Sedan blir de sängen om man ska upp imorgon tihi. '

Sitter och lyssnar på skön musik hehe och kollar runt på nätet

Just ja och har beställt lite kläder från hm=) 
Fanns ju ingenting egentligen i årets mode  som locka mig men en del vart de=) 


Hoppas man kommer iväg nå i år hoppas =) 


aja nej fan nu får de räcka ska kolla vidare hehe. 

Ciao=)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0