Att folk aldrig lär sig:P

Nej de gör folk verkligen inte och speciellt iallafall inte min spanska lärare huja. Det är mindre än en vecka kvar till mitt prov och jag har inte fått gjort någon dialog och jag har skickat in sju uppgifter och jag har fått veta att jag  åtminsto har godkänt på uppgift tre men sen har jag inte hört nåt  mer alls så nu är vi tillbaka på ruta ett igen men jag pratade med A igår och idag och jag ska skicka in alla uppgifter och göra provet ändå de är ju bara de allt hänger på:P  Prov som sagt har nästan aldrig varit nå problem för min del. De kommer jag greja galant:) Jag måste allt hänger som sagt på det. Jag klagade sist och fick rätt nu är de ju samma visa igen men han har ju lovat att han ska bli bättre på å rätta men nej då. In på säter möjligtvis lr?
Men tur iallafall att jag får göra provet:D

Annars då så händer de saker minsann på torsdag då Bir de av att vi konkar in bord och soffa i min lägenhet=)  en vit ikea soffa och ett marmor bord:D 
Men jag hade ju velat hunnit tvätta en vit matta att lägga under men va fan händer och fötter igår när ja gick igenom källaren så  kollar ja tvättlistan trodde starkt att jag skulle tvätta idag men nej då uss ja en vecka till så då sket sig de. Men men jag måste ha vart extremt trött lr full när jag skrev på listan:P hrmf. Sedan är de bara en ny säng som fattas och nya persienner till ena fönstret sen kan man börja med små sakerna. :d de händer saker och de tycker jag om.

Fan undrar hur de ser ut i Alanya när man kommer ner villka som jobbar och speciellt vad fan de är för musik:) Alltid några som byts=/ Men årets resa ska bli bäst=)  Men Alanya är altid mit paradis oavsett vad:D

Aja nu har uppdaterat lite

ska kila iväg och hämta käk=)

Ciao =)


Kommentarer
Postat av: madelene

Va fin den blev =)

2010-02-19 @ 00:19:33
URL: http://maddiz85.blogg.se/
Postat av: Vivvi

Tihi tack gumman=) fick ju lite hjälp av jessie igår:) vart trött på de gamla:P

2010-02-19 @ 11:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0