Äntligen=)

på fredag då ska jag få både bord och soffa=) de var då på tiden=) helt enkelt underbart att de börjar hända saker=) Jag orkade aldrig skriva ett till inlägg igår var super trött efter simningen men skönt var det allt=)

Det var då kul att gå på stan med er idag tjejer=) och jag hitta lie grejer jag ville ha bland annat en perfekt svart väska som jag har letat efter hoppas de finns kvar ett  visst datum=)

Imorgon blir de en till vända till badhuset=)  var ju jätteskönt=)
Trodde det bara skulle bli en gång denna vecka:S

En sak är säker Nordmans nya album är här och det ska jag defenetivt ha hehe.

aja men nu ska ja kolla min facebook=)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0