synd att ni tycker som ni gör

jahapp då vart de ännu en julafton som slutar i kaos.Den började bra och de var kul att träffa mina små igen=) och ja har ju en av mina smås favoriters nummer. Föressten TACK brorsan för attt du lyssna igår är ju ingen annan i familjen som har nå vett i skallen i allafall jo MINA TVÅ storebröder=) maten var helt suverän och kul att umgås med alla igen och min tjej har blivit så fin så=) men att ni tycker som ni tycker de  skiter jag fullständigt i. Jag fick föresten två små julklappar=) en liten pärlplatta som Gabbe hade gjort själv=) tack gubben fasters älskling=) sen en triss lott som jag faktiskt vann 50 på=) 25*två på=)hehe sorry mamma denna gång vann du inte hihi... sen har ju bror kommit på att SYSTER och JAG E PIFf OCH PUFF=) och den tredje systern e pluto hehe. när ena börjar så slutar knappt den andra då börjar den tredje hehe. 

och som ja sa ja var vara ärlig och ja vet inte varför ja får men ja får iallafall och ja har berättat at ja har jobb i sommar. sen är de upp till er. trodde jag var er vän men kanske inte då de e upp till er.
har älskat er de vet ni men som ja sa de e upp till er....


Ett stort tack till NATTA OCH BECKA <3 och till tessus och alex<3 hoppas vi träffas snart natta och ni ska ha de så trevligt i Turkiet=)och hälsa mr döner från mig hehe=) spela lite öl spel tack från min sida=)    
  
ska till pappa sen och käka lite julmat=) sen upp till stan och träffa en kompis hihi.

på måndag så ska allt ordnas till=)

ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0