snart hem:)

ja de e de verkligen jag saknar alla de har vart tungt ett tag men de kan ocksa vara pa grund av ovadret som har vart man har knappt kunnat gjort sa mkt. har vart en del pa egen hand nu ett tag och ja har faktiskt haft de ratt okej=) men ni som vet vetr  namer  behöver ja inte saga. ja har jobb till nasta sommar=) mars aker jag ner=) och en sak e saker jag alskar verkligen min nya lillebroR=) SOM verkligen TAR HAND OM SİN  STORA SYSTER:) jamt orolig. tihi alskar mina nya kontakter:) ska snart hem och fixa lite sen ska jag dra mig till Hassan för JAG SKA TRAFFA SASSA=) har inte sett  manniskan pa fler ar:) nu ar JAG SKA HEM DA kommer fanskapet dumma henne. men ja hinner traffa henne idag=)  

lyssnar pa lite patriot musik me love:) men nu har jag inte tid att sitta langre men ja kommerpa onsdag morgon och jag saknar alla=)


cıao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0