Lilla julafton=)

jahapp efter en massa rännande på stan med att uträtta ärenden så vart an klar med nästa allt jag skrev in mig på arbetsförmedlingen som tog jävlig lång tid men de fxa si sen sprang man ocjh gjorde ärenden och köpte julklappar trött som fan såman knappt inte orka tänka. sen blev de inte bättre av kylan heller. men ja hitta altlt de ja skulle ha hehe.sen bar de hemåt och ja slog in jlulkaparna och jag drog mig iväg tll pappa för att ämna de han skule ha men han var inte hemma så jag drog iväg till centrumbaren för han var där där vart de rödvinssås med sekt potatis och fläskfile. men sen kunde ja inte motstå köttbullar och prins korv s ja tog de med=) satt kvar e stund inna jag drog hem och gjode mig iordning. 

sedan vart de lilla julafton hos madde 0=) och jag är super nöjd med ALLA JULKLAPAR=)

av madde fick jag: en matlagnings kalender igen=) blir bra de älskar de böckerna=) sen fick jag ett halsband med min månadsten i som är blå =) och en massa lotion=) sen av marre fik ja en digital kamera=) nu blir de korttagning hehe både i Turkland och hemma=) Av Loise fick jag ett blått diadem och et halsband som man kan sätta kort i och de var bra för mitt andra är bota:/ TACKSKA NI HA jag är super nöjd ochjag hoppas ni är de med=) sen vart de bingo spel men ja van inte ett skit me de e ju tradition.=) nu e ja hemma och ska vänta på atta rebecka ska ringa så ja ska göra iordning nudlar mumms sen imorgon blir de julmat=)

och kul att du e orolig hehe.=)

jag hoppas att alla ni får en bra jul för nu ska ja logga t för ja ser nästan dubbelt för ja är så trött. menmen ¨


ALLA SKA HA EN RIKTIGT GOD JUL=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0