julafton 2010=)

Jahapp då var de julafton 2010 då mina vänner och alla ska ha en riktigt god jul idag med massa god mat=) med massa roligheter och med familj=) jag ärglad att jag är hemma faktiskt=) nu sitter jag med  en kopp kaffe och har nstan nligen vaknat men jag kan säga så mkt att  de var förbannat skönt att få sova ut lite hehe=) fast riktigt utvilad är man inte men men.

Just ja glömde nämna att jag tog hem jultidningarna igår som jag har väntat på=) nu har jag äntligen FAMILJEN MACAHAN=) mycket WESTERN ATT TITTA PÅ =) me love. och så har jag ju FALCON CREST BOXEN=) plus Buskis från VALLARNA med de bästa=) jag är så jävla glad  just nu=) ni anar inte hur lycklig jag är just nu=) 

nu är de även Våra bästa år=) men jag har inte sett ett avsnitt på hur länge som helst men de ska bli kul att se hur långt de har kommit=)   


Men nu vill jag bara önska alla en riktigt GOD JUL =)


hoppas alla får de bra=)


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0