jag blir ap galen :@

jaha du de kan du ge dig fan på för nu har min förbannade frys helvete pajat igen ochjag är tvungen att slänga allt ja hade igen fan fan typ andra gången nu varför ska jag  ha sån otur?

tack för lilla samtalet i natt natta synd att ja inte kan komma nu men vi ska styra upp dett på bästa sätt och du får vara hos me döner=) men fler planer e på gång=) och de skulle vara gött om alla gick totalt igenom som de ska=)glöm inte att ringa mig ikväll natta=) sen försöker få tag i lite bilder från Jeanette från festen =) skulle vara festen hehe. skulle vara nice att få de=)
ker ja inte
hm skulle vara  nice om allt gick igenom hehe.=) skulle behöva lite förändring och lite lycka=)

tihi nå mer tänker jag inte yttra mig om=) nej nu dags att kila=)


ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0