doppare dagen=)

japp nu e man vaken och klock jäveln är typ halv sju på morgonen och jag kan inte sov eftersom jag har mkt att göra)=) då e de lika bra att gå upp istället för att ligga kvar=) men de var skönt att få sova några timmar=)  med tanke på att man inte har fått sovit nå speciellt mkt de senaste 48 timmarna.... så detta var bättre än ingenting.  faktiskt=)  och de var ännu skönare att ligga i min säng=) men men som jag skrev igår så kanske e allt på gång att lösa sig till de bättre=)

 tänkte bara lägga in denna bild=)  så man får lite jul känsla i allafall=)

känns ändå lite konstigt att vara hemma men jävligt skönt.faktiskt=)  me love=) har saknat en del folk=)men man behöver vara borta ett tag för att faktiskt inse att man har bra vänner bakom sig=) ÄLSKAR ER:=)

ikväll e de allts lilla jul afton som gäller med mys pys med vänner=)  och lite bingo spel kan man ju hoppas med iallafall=) fan måse hämta min nyckel så ja kankomma åt min vinter jacka?=)

nej nu blir jag nog hemma ett tag iallfall=) 

ha de så gött nu i julstressen=)

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0