typiskt då

Har inte orkat skriva på ett par dagar nu eller seta vid datorn varför vet ja inte men orka gör de hela tiden???

Man lär väl säga grattis till RÙNE HOLTA(VOLTA) som vann förbannade gp:N i Målilla förbannade polack. Jag orkade inte se hela gp:n somnade efter 13 heatet tror ja att de var hehe oops.

Jag som hade sett fram emot en rolig helg i GBG nu men nu lär d väl bli nåt annat förbannat tjafs. JAg är FÖRBANNAT TRÖTT PÅ ATT FÅ HÖRA ALLT SIST ELLER FRÅN ANDRA. Jag är inte så sugen på att sitta i kyrkan men ja är väl illa tvungen om jag får höra nå...Jag har försökt att intressera mig men jag orkar inte bry mig längre vill ni mig nåt så har jag faktiskt en telefon..'

Hoppas på GBG jag Ni andra får skylla er själva inte så jävla svårt att lyfta en telefon lur... Jag tar då hellre en heldag på Liseberg än flera timmar och sitta och sova i en kyrka.

Hoppas på skogen senare idag:) Vill ha svamp och blåbär så man kan göra blåbärs paj=)  Mums....

VAd ska ni göra idag??


CIAO=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0