freda:)

har gått ett tag sen sist jag skrev nu men det har blivit en resa till Göteborg:) synd bara att vi int hade tur med vädret bara hehe fy fan. Alltid lika otur när man ska tälta. Annars har de inte hänt nå speciellt.

Igår träffade jag på två spöken från förr en fråga fick jag om ja skulle träffa en viss person som jag har uteslutat ur mitt liv för flera år sedan på gatan nu då vet ja inte hur jag skulle reagera jag skulle inte bli glad iallafall. Den saken är då klar.

Idag har man då trotsat tiden och gått upp kl 06.45 fan vad trött man var men man vart piggare  när man väl hamna i bassängen och sedan avslappning i Bastun och Ångbastun och bubblat lite:) fast först nyttig sen onyttig men wtf BÄRS är gott speciellt om de är riktigt kalla hihi:)

Imorgon GP SPEEDWAY i KROATIEN :) och så klart bärs:)

På måndag en liten resa till Falun:) hoppas hoppas längtar så.

aja nu har man uppdaterat lite skriver när man orkar.

Vad ska ni göra ikväll?=)

CIAO=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men nästa gång när du kommer till Göteborg får vi allt ta en fika ju! :D

2010-08-27 @ 15:02:01
URL: http://topsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0